Нове покоління дітей-центеліалів

      З’явилося покоління дітей, які утруть носа будь-якому батькові! Це – діти центеніали! Хто вони такі, в чому їх відмінність від попередніх поколінь, як навчитися з ними взаємодіяти?

         Педагогічні працівники  закладів освіти Зеленодольської ОТГ з метою створення умов для успішного розвитку соціально-адаптованої особистості впроваджують у навчально-виховний процес стратегії та тактики педагогічного впливу на дітей нової формації – дітей-центеніалів.

      З метою впровадження в діяльність навчальних закладів громади досвіду роботи  з питання «Соціалізація – основа успішного розвитку особистості.                      Діти –центеніали: стратегії та тактики педагогічного впливу» 29 листопада 2016 р. на базі Зеленодольської загальноосвітньої школи №1 відбувся семінар заступників директорів з виховної роботи.

     Розпочався семінар візиткою – вітанням.  Учасникам вручили матеріали семінару та квітку на згадку про відвідування закладу.

       Під час віртуальної екскурсії школою, гості познайомилися з маленькими «жителями» школи - учнями та мудрими наставниками вчителями. Продовжився семінар  оф-лайн екскурсією до шкільного музею бойової слави. В музеї учасники семінару мали можливість провести історичні паралелі між минулим і сьогоденням: переглянули експозиції, присвячені подіям Другої світової війни та експозиції, присвячені учасникам АТО на сході України з числа батьків учнів школи, випускників школи. Хвилиною мовчання учасники семінару вшанували пам’ять Неніце Анатолія та Баноса Юрія, що героїчно загинули під час АТО.

     На другому поверсі школи учасників семінару мали можливість переглянути калейдоскоп творчих справ – шкільний арт-простір, створений завдяки співпраці педагогів та батьків.

     Заступник директора з виховної роботи Цицюра О. В. Під час експрес - проекту ознайомила з роллю учасників навчально-виховного процессу в умовах трансформації сучасної школи з урахуванням ментальності представників нового покоління.

    До слова були запрошені учасники Євроклубу, які провели прес-конференцію англійською мовою.

     Літературний конкурс «Золоте перо» продемонстрував  творчі здібності учнів, вміння створювати візуальні та віртуальні медіа тексти.

     Пісочна терапія, як засіб «лікування» мистецтвом, допомогла зняти напругу і відновити гармонію наприкінці семінару.

    Дружня, тепла атмосфера семінару об’єднала духовно багатих, талановитих людей і, здавалося, що всі стали єдиною спільною родиною.